"Tisztelt Tamás László! Webáruházukból történő vásárlásom sikeres volt, a termékkel elégedettek vagyunk, azonban az üzlet nyitva tartásának kommunikálásával és a webáruház jelzett készletszámmal már kevésbé. Történt ugyanis, hogy találtam egy számomra látszólag megfelelő fúrószárat a webáruházukban, azonban úgy gondoltam, jobb egy ilyen terméket először szemrevételezni, így a személyes vásárlás mellett döntöttem. Miskolciként nem tűnt nagy többletkiadásnak, sőt már máskor is megtörtént, hogy személyesen vásároltam Monosem vetőgép alkatrészeket Önöknél. Első Nyíregyházára látogatásomkor egy szombati napon szálltam autóba, azonban a honlapon feltüntetett nyitva tartási idővel ellentétben csak egy ? a kapujukon függő ? A4-es papír jelezte, hogy akkor éppen nem fogok tudni bejutni. Ezután az azt követő hétfőn ismét elutaztam Önökhöz, amikor már sikerült is beszélnem egy kollégájukkal, ám az általam interneten megnézett, és ott látszólag készleten lévő termék pontatlanság miatt mégsem volt kapható. Így másodszor sem jártam sikerrel, de legalább láttam a fúrószár kisebb átmérőjű változatát, így már ?látatlanban? nyugodtan kértem a futáros házhozszállítást, amikor már beérkezett a fúrószár, azonban ha a weboldalon található információk naprakészek, a korábbi kellemetlenségek mind elkerülhetőek lettek volna. Köszönöm figyelmét, üdvözlettel: dr. Kánya Krisztián"
/Kánya László E.V./
Újcsanálos, 2014-09-09
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14