"Tisztelt Tamás László úr!
Az elsô kistraktor melyet ônôktôl vásároltam az egy KUBOTA B6000 volt. Ezt mint magánszemély vasároltam. Majd késsôbb felajánlottam egy egyúttmúkôdést mint magánválalkozó, ez az eggyúttmúkôdés 2010 januárjától mostanáig múkôdik. Azóta én már tôbb tucat kistraktort vásároltam Ónôktôl. Szabó Gyôzô úrral gyakran találkozom amikor foglalok,vagy szálitok kistraktort,és mondhatom,hogy szinte mindenkit a Keletagróból ismerek,kivéve Ónt,(de ez nem panasz). Én egy kisforgalmazó vagyok,de a traktorok kb.98% ônôknél vásároltam. Én ELÉGEDETT vagyok az eggyúttmúkôdéssel,és igyekeztem,hogy rám sem legyen panasz,ezt kérdezze meg Szabó Gyôzô úr-tól.De azért egy kicsit fájlalom,hogy aki már ônôknél vásárolt kb. 70 drb kistraktort,az nem kap semmi árkedvezményt,és annyiért kapja meg mint aki eggyet vásárol meg életében. Elnézést kérek ,hogy zavartam,de mivel már tôbb alkalommal kaptam ôntôl hasonló e-mailt (bár tudom,hogy ez egy automatta e-mail) illetlenségnek éreztem,hogy sohasem válaszoljak. Remélem,hogy majd találkozunk údv. Czizmár László.
"
/Toptrans Cizmár Ladislav/
Ladmovce, 2016-05-16
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14