Vásárlói vélemények
"A véleményem 1+1 részben.
Aktuális vásárlás 80% elégedettség +20% fájdalom, kicsit magas az ár. (de nem kérdeztem meg, mert a vásárlás fontos volt) azaz mondhatni tökéletes kiszolgálást, együttműködést hoztunk össze!
Van egy régi elmaradásunk egy előző vásárlás "Janmar traktor melegedése" én ígértem felszállítom önökhöz, ez azonban még nem jött össze, oka; nem járunk önök irányába, illetve a (melegedés jelensége) nem általánosítható, azaz nincs magyarázat az okra. előfordul ok és ok-nélkül is a tünet. (lehet valami dugulás okozza, kitaláltuk a helyi orvoslást, de az nem-megnyugtató, indok nélkül ismételten melegszik, vagy terhelésre sem melegszik) Vagyis vigyázunk az állapotra, és keressük a tünetet, /nem használjuk rendszeresen/. **** "vélemény a vásárolt termékről" kiegészítés mármint a komplett rakodógépre vonatkozóan, az árának megfelelő a minősége, sok pici baja van, de a napi működtetéshez nem kell
szakszerviz, egyenlőre. üdvözlettel: Buknicz János üv."
/Bont-Ás Bt./
Szeged, 2019-01-15
"A napokban vásárolt szállítóláda az általam kért egyediségekkel együtt rendben van, munkájuk kiválló.
Sagítségül elmondanám, hogy a tavasszal vásárolt 140 cm-es kultivátor a villányi kötött talajra gyengének bizonyult, nevezetesen a kapákat tartó szárak sorra elgörbülnek, a szezon végén átalakításra fog szorulni. "
/Szende Gáborné/
Villány, 2011-06-30
"Tisztelt Tamás László! Webáruházukból történő vásárlásom sikeres volt, a termékkel elégedettek vagyunk, azonban az üzlet nyitva tartásának kommunikálásával és a webáruház jelzett készletszámmal már kevésbé. Történt ugyanis, hogy találtam egy számomra látszólag megfelelő fúrószárat a webáruházukban, azonban úgy gondoltam, jobb egy ilyen terméket először szemrevételezni, így a személyes vásárlás mellett döntöttem. Miskolciként nem tűnt nagy többletkiadásnak, sőt már máskor is megtörtént, hogy személyesen vásároltam Monosem vetőgép alkatrészeket Önöknél. Első Nyíregyházára látogatásomkor egy szombati napon szálltam autóba, azonban a honlapon feltüntetett nyitva tartási idővel ellentétben csak egy ? a kapujukon függő ? A4-es papír jelezte, hogy akkor éppen nem fogok tudni bejutni. Ezután az azt követő hétfőn ismét elutaztam Önökhöz, amikor már sikerült is beszélnem egy kollégájukkal, ám az általam interneten megnézett, és ott látszólag készleten lévő termék pontatlanság miatt mégsem volt kapható. Így másodszor sem jártam sikerrel, de legalább láttam a fúrószár kisebb átmérőjű változatát, így már ?látatlanban? nyugodtan kértem a futáros házhozszállítást, amikor már beérkezett a fúrószár, azonban ha a weboldalon található információk naprakészek, a korábbi kellemetlenségek mind elkerülhetőek lettek volna. Köszönöm figyelmét, üdvözlettel: dr. Kánya Krisztián"
/Kánya László E.V./
Újcsanálos, 2014-09-09