"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14
"Üdvözlöm Önöket
Meg vagyok elégedve a termékkel is és a bolttal is. Rendszeres vásárlójuk vagyok ez miatt. Utolsó vásárlásomnál nem tudtam a webáruházon keresztül vásárolni valószínü technikai okok miatt. Telefonon vettem fel Önökkel a kapcsolatot és Gondor Mónika kollégájuk maximálisan segített és fel vette rendelésem amit 2 napon belöl meg kaptam. Ezúton köszönöm a segítséget."
/Szaszkó Attila/
Lajosmizse, 2019-01-14
"A kiszállítás nem ment egyszerűen, mert a telefonszámom nem volt jó, ezt minden bizonnyal én rontottam el. A címem egy kültelki rész ahol nincs formális utca házszám, csak földrajzi név ,(Babos-hegy) ill. Hrsz szám(6806). Az önök cím adási lehetőségei ezt a lehetőséget nem tartalmazzák.Így ha valaki beírja a GPS be hogy Baboshegy utca, nem kap rá találatot. Miután a telefonszám sem volt jó,nem talált meg a GLS futár.
Én kerestem meg őt a városban ezzel a probléma megoldódott.
A GLS kapcsolat hívószámát 5 perc után sem vették fel ezt a lehetőséget elvetettem. Az önök telefonos rendelési száma sem működött, ezért hívtam Tóth Jánost, remélem jól emlékszem a nevére,aki készséggel segített.
Fazakas Álmos"
/Fazakas Álmos/
Bicske, 2017-12-06