Vásárlói vélemények
" Először is ott kezdeném, hogy az első megrendelésemmel - interneten történő; nem telefonos-teljes mértékben megvagyok elégedve! Részletes információk, sms küldés, időben történő kiszállítás, teljesen jó termékek!!!
A második rendelés - 140es tolólap-, már kevésbé! Telefonon fölhívtam egyik kollegáját, tájékoztatott, hogy van raktáron és hívjam vissza 15 perc múlva, mert telefonon hamarabb leszek fölregisztrálva és gyorsabb is. Fölhívtam, megrendeltem, majd megegyeztünk, hogy még aznap, illetve másnap visszaszól, hogy mikor jön a csomag. Nos, ez nem történt meg; se sms-t, se e-mail-t, se telefont nem kaptam, hogy mikor szállítják ki; kissé kényelmetlen volt. Ami a terméket illeti, a csomagolása szakadt volt, ami nem baj, de hiányzott 2 csapszög; de aki ezzel foglalkozik, pótolni tudja. Maga a tolólap ellenben remekül működik. A csomagküldő kiszállítás előtt 30 perccel viszont ideszólt...
Remélem, hogy a levelemmel tudom segíteni a munkájukat! Ami biztos, hogy mindezek ellenére és mindezekkel együtt, amint alkalmam lesz, fogok Önöknél vásárolni!
Köszönöm a lehetőséget; Boldog Új Évet Kívánok!"
/Szentesi Péter János ev./
Kövegy, 2012-12-28
"Tanácstalan voltam kis-traktorom szervizelésével kapcsolatban. Rövid telefonos egyeztetés után másnap megérkezek az alkarészek.Bárcsak minden ilyen egyszerű lenne:)"
/Gosztolai Géza/
Veszprém, 2016-03-31
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14