"Sokat irok nem baj? Tehat az ellenörzeseket vegeztem es ismerkedtem a geppel ez volt az elsö lepes Mivel autoközlekedesi technikus vagyok es a teherautok munkagepek hidraulikak szerelese volt a munkam föleg igy hiaba nem ismerem a Japan trakikat az egesz gyorsan tanulhatonak latszott szamomra A Japan technika mint munkagep nem volt ismeretlen sokaig szervizeltem toyota emelövillas targoncaka benzin - gaz uzemueget N agyo kritikusan neztem at de lenyeges gondot szinte nem is talaltam Kulön tetszett hogy zsirzasnal minden zsirzogomb vette a zsirt ez megint igazolja az elözö jo szervizelest Nagyon tetszett az a gyorsasag ahogy az olajigenyemre reagaltak es azonnal intezkedtek Azt hiszem hogy legjobb forgalmazot valasztottam es biztos vagyok benne hogy folyamatosan nöl az ugyfelköruk Tetszik a velemenykeresuk , nem felnek az esetleges elmarasztalastol mert mindenki minden tölletelhetöt megtesz hogy jol gördulekenyen menjenek a dolguk es aki vevökent odajut azt pontosan jol kiszolgaljak hogy ne is menjen mashova Tetszik az egesz uzletpolitikajuk Tulsok jot irtam ?? meglehet de csak azt irtam le amit eszleltem Higyjek el nem nyalakodni akarok soha semilyen aron nem teszem Ugy erzem hogy jo Baratra leltem Onokben Köszönöm Udv Katona Gabor"
/Katona Gábor/
Vác, 2014-08-14
"Tisztelt Tamás László úr. Köszönöm a vélemény nyilvánítás lehetőségét. A termékkel kapcsolatosan meg vagyok elégedve bár a beszerelése még nem fejeződött be. A kiszolgálás és az árúval, annak műszaki adatainak ill. beépítési lehetőségeivel kapcsolatos tájékoztatással nagyon meg vagyok elégedve. Én nagyon meg vagyok elégedve az önök árú készletével és a kiszolgálással, műszaki segítséggel és már ajánlottam az ismerőseimnek is. "
/Ökrös István/
Kenderes, 2011-04-28
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14