"Tisztelt Uram!
A megrendelt gépet sikerült összeszerelni, de kipróbálni még nem. Hiányoljuk a gép kezelési útmutatóját. Kollégájuk azonban telefonon kérdéseimre kielégítő válaszokat adott. Véleményem szerint a gép ár-érték arányát növelné, ha a géphez kezelési útmutató is járna.
Egy elégedett vásárlójuk:
Németh Márton"
/Németh Márton/
Tömörd, 2014-03-12
"Kedevs Tamás!
Elnézést kérek bárdolatlanságomért miért is nem válaszoltam előző megkeresésükre.Mind az áru minőségét és a kiszolgálást illetően maradéktalanul elégedett vagyok. Azonban most szeretném megragadni az alkalmat, hogy érdeklődjek az Önök által forgalmazott rendkezelőről amit azért nem merek megrendelni mivel nagyon olcsónak tűnik. A Z-525 cikkszámú 3 m munkaszálességű lengyel gépről lenne szó.Szivesen venném ha tájékozatást adna a gépről szerzett tapasztalataikról, vagy ha bővebb leírást tudna küldeni róla.
Köszönöm segítségét!
Üdvözlettel,
Sánta Attila
"
/Halesz-Agro Kft./
Kiskunfélegyháza, 2012-03-20
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14