"Jó lenne, ha bejelentek egy szavatossági hibát arra lehetőleg 72 órán belül érkezne válasz. Kb. 3 hete (ha nem több) telefonon beszéltem Molnár Dávid Úrral. Közöltem vele, hogy a Foton kínai, gyártmányú Europard 254 traktor kormánya önállósítja magát. Ez azt jelenti, hogy álló helyzetben (álló motornál) beállítva a kormányt alap helyzetbe (mert elfordítható sajnos ezért mászik el) 1-200 m megtétele után egyenesbe állítva az első kerekeket (járó motornál) már közel 180° -al elfordult. Így nehéz a gépet egyenesbe tartani. Ezenkívül jeleztem, hogy felnikulcsot sem kaptam ami defekt esetén problémát okoz mert nincs mivel leszedni a kereket. Sőt a hátsókerekek pótsúlyához sem kaptam kulcsot így az sem távolítható el.
Tisztelettel
Kelemen József"
/Debréte Község Önkormányzata/
Debréte, 2012-10-28
"Vásároltunk már többször (japán traktorok, szűrőkészletek, kiegészítők), minden esetben gyors és korrekt kiszolgálásban volt részünk. A kapcsolattartó is segítőkész, mindig tudott segíteni."
/Juharfa Deko Kft./
Győrszemere, 2019-02-08
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14