"Tisztelt Kelet-Agro Kft!
Interneten vásároltam önöktől egy kistraktort és hozzávaló szárzúzót, ekét. Személyesen nem voltam önöknél a nagy távolság miatt. Kétségeim nem voltak, mivel Zsákai úrral telefonon megbeszéltünk mindent. Nagyon meg vagyok elégedve, mert azt kaptam amit megbeszéltünk. Gratulálok minden dolgozónak, akik önöknél dolgoznak, mert így minden vásárló nyugodt lehet. Külön megköszönöm Zsákai Istvánnak a velem szemben tanúsított udvariasságát és segítő készségét.
Tisztelettel:
Harmath József"
/Harmath József/
Balatonendréd, 2017-10-14
"T.Tamás László !
Valóban először vásároltunk Önöknél, egy ügyfelünknek rendeltünk japán kis traktorhoz alkatrészeket. A rendelés, a kiszolgálás és az alkatrész címre érkezése rugalmas, gördülékeny volt. Nehéz esetek vagyunk - állítólag - de az Önök által nyújtott szolgáltatással - kiszolgálással maximálisan elégedettek vagyunk. Most induló éjjel - nappali szervizünk szükséglete szerint ez után is fogunk cégüktől vásárolni. Üdvözlettel Molnár Pál"
/Vier-Eck Spec Kft./
Hajdúböszörmény, 2011-08-23
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14