"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14
"Hála annak aki tőlünk északabbra,és keletebbre lakozik,aki nem a télapó, hanem a KELET-AGRO,kiktől az eddig megrendelt alkatrész,vagy termék korrekt módon megérkezett.Köszönettel Kovács László."
/Kovács László/
Kaposfő, 2018-06-29
"Tisztelt Tamás Úr!
A vásárolt EFGC 125 szárzúzó tesztelése még várat magára.
A kérdéseimre Zsákai Úr max kielégítően válaszolt lásd email.Referencia, méretek.
Az ár vonatkozásában némi alku lehetőség nem ártana.De ezt mindenki maga tudja még akkor is ha a piacon a legkedvezőbb árral jelenik meg. ezen a téren Zsákai Úr nagyon határozottan elutasító volt.
A szállítás illetve a kicsit hiányos érkezés, bosszantó. Biztosan nem Önökön múlt hanem az enyves kezű postásokon.
Szomorú de még 2017. ben is vannak akik nem tudják levetni ezt e rossz szokásukat.
Zsákai Úrnak leírtam a javaslatom.
Kellemes ünnepeket és eredményekben, sikerekben gazdag új esztendőt kívánok Önöknek
Tisztelettel: Takács Lajos
Simon Wood-cutter kft
A vélemény nyilvánítást én elkülöníteném a szövegestől.
nem engedi elküldeni, a 10 kérdésből a körülmények miatt csak 1-re tudok korrekt választ adni. A többi majd később lehet aktuális és értékelhető"
/Simon Wood-Cutter Kft./
Zalaegerszeg, 2017-12-20