"Több kereskedőnél figyelemmel kísértem a japán kistraktor vásárlás lehetőségeit. Szimpatikus volt az értékesítés módszere. Kevesen tudják ezt ilyen magas szinten űzni, ahogy az a Keletagro teszi, ezért a választásom Önökre esett. Már túl vagyok az első pár munkaórán a Yanmar gépemmel és csak pozitív élményekről tudok beszámolni. Azt kaptam, amit vártam."
/Pfeifer Balázs/
Nagykanizsa, 2015-09-15
"Tisztelt Tamás László úr!
Köszönettel vettem érdeklődését az alábbiakban véleményemet már nyilvánítottam. Mindennel meg voltam elégedve talán csak az árakat találtam kissé húzósnak. A megrendeléssel akadt némi problémám a regisztráció után, illetve a visszaigazolás után nem sikerült megrendelni az alkatrészt, láttam, hogy van készleten de valamiért nem fértem hozzá,de ez is megoldódott, telefonon felhívtam az ön kollégáját és készségesen segített, másnap délelőtt megkaptam a kért alkatrészt. Vélhetőleg nem utoljára rendeltem önöktől alkatrészt, mert amit használnak az kopik. Egy tiszteletteljes kéréssel fordulok önökhöz amennyiben, ha problémák közepette el akadnánk esetleg kaphatnék-e? apró szakmai segítséget, ugyanis javítási technológiával nem rendelkezem és néha azért akadnak gondok, első gondom, a hydraulika szűrőt nem találom meg a KUBOTA B7000 gépen.
Amennyiben lehetőség nyílik a fentikben leírtakra, kérem tisztelettel segítségét.
Mégegyszer megköszönve az eddigi segíségüket.
"
/Ádám János/
Kecskemét-Hetényegyháza, 2015-02-02
" Először is ott kezdeném, hogy az első megrendelésemmel - interneten történő; nem telefonos-teljes mértékben megvagyok elégedve! Részletes információk, sms küldés, időben történő kiszállítás, teljesen jó termékek!!!
A második rendelés - 140es tolólap-, már kevésbé! Telefonon fölhívtam egyik kollegáját, tájékoztatott, hogy van raktáron és hívjam vissza 15 perc múlva, mert telefonon hamarabb leszek fölregisztrálva és gyorsabb is. Fölhívtam, megrendeltem, majd megegyeztünk, hogy még aznap, illetve másnap visszaszól, hogy mikor jön a csomag. Nos, ez nem történt meg; se sms-t, se e-mail-t, se telefont nem kaptam, hogy mikor szállítják ki; kissé kényelmetlen volt. Ami a terméket illeti, a csomagolása szakadt volt, ami nem baj, de hiányzott 2 csapszög; de aki ezzel foglalkozik, pótolni tudja. Maga a tolólap ellenben remekül működik. A csomagküldő kiszállítás előtt 30 perccel viszont ideszólt...
Remélem, hogy a levelemmel tudom segíteni a munkájukat! Ami biztos, hogy mindezek ellenére és mindezekkel együtt, amint alkalmam lesz, fogok Önöknél vásárolni!
Köszönöm a lehetőséget; Boldog Új Évet Kívánok!"
/Szentesi Péter János ev./
Kövegy, 2012-12-28