"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktivabban kellene vele foglalkozni, miben segithetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009 ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég,azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót,akkkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne h ha webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészitve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy h az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne hogy elmondja az ügyfél a nevét és h rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla,és annyi még beleférne hogy:köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondomhogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák h pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja h jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél h foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm hogy elmondhattam."
/Ari László/
Mátészalka, 2015-01-14
"Bár a honlaptérkép megváltozásával kissé nehezebben találtam meg a webshop megfelelő (japán kistraktor alkatrészek) oldalát, az új honlap oldal grafikus kezelőfelületének használata könnyű és értelemszerű. Amitől első pillanatban tartottam, vagyis a régí típusú YANMAR traktorok alkatrészellátásnak szűkülése szerencsére nem igazolódott és remélem a jövőben sem fog. Köszönet az igényes munkájukért. "
/Beller József/
Béb, 2019-08-06
"Az elmúlt napokban sok helyen èrdeklődtem telefonon ès szemèlyesen is ellátogattam nèhány konkurens kereskedőhöz. Előszőr is az első meggyőzödèsem ès egyben benyomásom az volt,hogy az országban lèvő, japán kistraktor piacon szerintem önök a legjobbak! (ár - èrtèk arány, bizalmi kapcsolat kièpìtèse a vásárlókkal, termèk információ rèszletessège, folyamatos ès bősèges választèk, web felület)
A weboldaluk rèszletesen szerkesztett, egyszerűen kezelhető, minden rèszletes információ a vásárló rendelkezèsère áll: minden termèkükről van fènykèp ès rèszletes műszaki leìrás. Ami a legjobban tetszik, hogy technikai leìrást is adnak pl. mi az az a gyorsfordìtó, irányváltó stb.. ès ezt olyan termèszetes egyszerűsèggel van leìrva a magyaràzó szövegben, hogy ìgy a hozzám hasonló műszaki analfabèták is azonnal kèpet kapnak ezen technikai megoldások működèsèről. A traktorok esztètikai állapota, ès a hatalmas, folyamatosan bővülő gèppark választèk is önöket teszi az első helyre.Hatalmas ötletnek tartom azt a kis füzetet ami útbaigazìtást ad a japán kistraktor vásárláshoz, nem titkolva a fontos információkat. Az ügyfelek felè tanúsìtott folyamatos oda - vissza kommunikáció ès kapcsolattartás mind mind profizmusra utal.
Elèg ha az ember egy kis fáradságot nem kìmèlve utánajár a dolgoknak ès máris levonhatja a konzekvenciát: azaz, hogy egyelőre önök a legjobbak a piacon! Bátran ajánlhatom a Keletagrot mindazoknak akik japán kistraktort kìvánnak vásárolni.
Sok sikert kìvánok a további munkájukhoz!
"
/Jagadics Krisztián/
Darnózseli, 2016-10-21