Japán kistraktorok kistermelőknek, üzembiztos, leszervizelt állapotban házhozszállítva! Akár 1 év garanciával!

Milyen típusú japán kistraktor dolgozik a környékeden?

Tudd meg itt!
Vásárlói vélemények
"Az Önök cégének szakembereinek segítségét kértem a traktor és tartozékainak beszerzéséhez! Az ajánlott termékek jól beváltak, az önkormányzat jó hasznát veszi a gépeknek. A kért segítséget és szakmai véleményeket azóta is megkapjuk. Remélem a további közös munkánk is eredményes lesz."
/Önkormányzat Zsarolyán/
Zsarolyán, 2014-11-20
"A termék jó, de máshol is találtam ilyet 1/4 árért csak nem mertem megvenni, mert a cikkszám utolsó két jele nem ugyanaz volt. A porlasztócsúcs kézhezvételekor kiderült, hogy ezen sem ugyanaz az utolsó két jel mégis jó. Valószínű, hogy a lényegesen olcsóbb ugyanilyen jó lett volna. Gyári Yanmar termék volt."
/Hencz Attila/
Kiscsehi, 2014-10-17
"Nem is a kiszolgálással volt a gond, hanem a fogadtatással, ahogy beléptem az irodába olyan "kripta" hangulat volt, és ezt már nem először tapasztalom, amikor egy vevő belép akkor kicsit aktívabban kellene vele foglalkozni, miben segíthetünk, meg ilyenek. Ne legyen olyan érzésem mintha hivatalba lennék, ahol hivatalnokok ülnek a vevővel szemben. Mikor 2009-ben a traktort vettem jobban kiszolgáltak, jó benyomást tett a cég, azóta vettem már burgonyavetőt, kombinátort, műtrágyaszórót, akkor is az iroda nekem elég fagyos hangulatú volt. Az pedig még jobb lenne, hogy ha a webshopban rendelek és érte megyek, legalább legyen már előre elkészítve, ne akkor kelljen összeválogatni. Tök mindegy, hogy az ügyfél másnap vagy egy hét múlva megy érte, minimum az lenne, hogy ha elmondja az ügyfél a nevét és hogy rendelt, tegyenek már úgy legalább hogy tudnak róla, és annyi még beleférne hogy: köszönjük rendelését foglaljon helyet egy pillanat és hozom. Ne az legyen hogy megyek az ügyintéző után a raktárba, ő pedig a kezembe nyomja azt a pár dolgot és viszlát. Egy egyszerű Kelet-agros szatyor lehetne, amibe belerakják és úgy adják át, a pozitív képet emeli. Nem azt mondom, hogy körbe kell ugrálni az ügyfelet hanem egy picit törődni vele. A régi partnereket pedig kicsit jobban foghatnák, pl: ne csak szűrőket vegyen, hanem akkor vigyen olajat is, ha azt mondja, jó de itt drága akkor adjanak neki, tagsági kártyát ami kedvezményre jogosít. Beszélgessenek vele kérdezgessék a traktorról, a munkagépekről amiket maguknál vásárolt, érezze az ügyfél, hogy foglalkoznak vele, én ezt nem éreztem! Köszönöm, hogy elmondhattam."
/Ádám János/
Kecskemét-Hetényegyháza, 2015-02-02


Time Elapsed: 0.032337s